چگونه برای درمان سنگ کلیه در طب چینی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان سنگ کلیه در طب چینی

چگونه برای درمان سنگ کلیه در طب چینی؟ در واقع، سنگ کوچک علامتی ندارد، پس از آن هیچ نیازی به درمان آن است، انتظار هوشیارانه گزینه معتبر است. اما آنهایی که بزرگتر ممکن است با عملکرد کلیه تداخل، به طوری که تقاضای آمریکا درخواست کمک از دارو.

سنگ کلیه معمولا بدن را ترک توسط عبور در جریان ادرار، و بسیاری از سنگ ها تشکیل و سرانجام بدون ایجاد علائم. اگر سنگ رشد به اندازه کافی (معمولا حداقل 3 میلی متر (0.12 اینچ) آنها می توانند انسداد حالب باعث انسداد حالب باعث ازوتمی بعد کلیوی و هیدرونفروز (اتساع و گشاد شدن لگنچه کلیه و کالیس)، و همچنین به عنوان اسپاسم حالب . این منجر به درد، اغلب در سمت (منطقه بین دنده ها و لگن)، شکم و کشاله ران (یک بیماری به نام درد کلیوی) احساس می شود. کولیک کلیوی را می توان با تهوع همراه است، استفراغ، تب، خون در ادرار، چرک در ادرار، و ادرار کردن دردناک است.

سنگ های کوچک تر نیاز به هیچ درمان و نوشیدن مقدار زیادی آب ممکن است خیط و پیت کردن آنها را از کلیه در ادرار کمک کند. برای سنگ های علامتی، کنترل درد است که معمولا اندازه گیری برای اولین بار، با استفاده از داروهایی مانند داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی و یا مواد مخدر. موارد شدیدتر ممکن است مداخله جراحی نیاز داشته باشد. به عنوان مثال، برخی از سنگ را می توان به قطعات کوچکتر با استفاده از خارج سنگ شکنی با امواج ضربه درهم شکست. برخی از موارد نیاز به اشکال تهاجمی تر از عمل جراحی. نوشیدن 64 اونس آب در روز یا بیشتر می تواند خطر ابتلا به سنگ کلیه در بیماران مبتلا به نقرس را کاهش می دهد.

در طب چینی، ما با استفاده از پزشکی چینی Osmotherapy برای درمان سنگ کلیه، در مقایسه با طب غربی، می تواند بیماری کلیه در یک راه طبیعی تر درمان می کند.

اگر شما هر گونه کمک در درمان سنگ کلیه و یا بیماری های دیگر کلیه نیاز، انجام مردد به پیام زیر را ترک کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: